Egyre több mindent tudtok a Lajoskomáromi Cégcsoportról, profin elemzitek az adataikat, kezelitek készleteiket. Most egy olyan készletkezelési problémába ütköztek, amelyhez az AgroVIR-t jól ismerő tanácsadójuk segítségére szorulnak. Mentorotok minden segítséget elmondott nektek, oldjátok meg a problémát!
Paraméterek
• Nehézség: nehéz
• Időtartam: 2-3 óra.
• Megszerzett tapasztalat: Speciális készletmozgások megismerése, gépről anyag visszavételezés, és visszáru bizonylat készítés.
• Digitális fejlődés: több különböző készletmozgás megismerése, magabiztos használata.
Konkrét teendők
A Lajoskomáromi Agrár Cégcsoport alapos és tudja, hogy jó munkát, csak jól működő eszközökkel tud végezni. Ezért az aratások megkezdése előtt az összes betakarítógépet felkészítették a szezonra.
Emiatt az adatbázisban (https://global.agrovir.eu/agrovirtus2023) rögzítésre került egy több tételes szállítólevél 2023. májusában. Több különböző alkatrészt bevételeztek, majd azokat azonnal a megfelelő betakarító gépekre kiadták, amiket a műhelyes kollégák a gépekbe szereltek. Egy New Holland betakarítógépen az egyik „Kombájn továbbító tárcsa” a betakarítások megkezdésekor néhány üzemóra után tönkrement. Némi bosszankodás után az alkatrészt gyorsan pótolták, majd a gyenge anyagminőségre utaló jelek miatt a beszállító cégnél reklamáltak. Kisebb vita után végül a beszállító elismerte a hibát.
A jóváírás miatt most azt kérik, hogy a meghibásodott alkatrészt küldje vissza a Cégcsoport. Ez fizikailag rendben meg is történt, de fejtörést okoz, hogy AgroVIR-ben hogyan oldják meg a bizonylatolást: – a hibás alkatrész költsége kerüljön le a gépről, – az alkatrész jelenjen meg újra a raktárban, – kötelezően ki kell állítani egy visszáru bizonylatot – mostani dátummal kell megoldani úgy, hogy ne kelljen az eredeti bizonylat összes tételét visszavételezni, stornózni a kiadási és bevételi bizonylatokat.
Keressétek meg a hibás alkatrészt, vegyétek vissza készletre, majd készítsetek visszáru bizonylatot a beszállító cég felé.
Pontozás
A feladat megoldásáért 30 pont jár. Ami értékelésre kerül: – A kijavított készlet hiba, a konkrét teendőknél felsorolt szempontok alapján.
Beküldési határidő
A feladat rögzítésének határideje: 2023. november 19., éjfél. A leadási határidő után végzett adatrögzítést, módosítást, feladat beküldést már nem vesszük figyelembe!
Kérdésed van?
Ha kérdésed van a feladatokkal kapcsolatosan, akkor azt a support@agrovirtus.hu email címre várjuk.